Subject: Kutsume Teid osa saama Kärdla Kooli "Teistmoodi koolipäevast"
From: Häli-Herta Haavapuu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 10:59:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kärdla Kool alustab uut õppeaastat traditsioonilise "Teistmoodi 
koolipäevaga", mis toimub 2. septembril 2025. Sel päeval jätame kõrvale 
tavapärased koolitunnid ning viime õpilased avastama põnevaid erialasid, 
ameteid ja ettevõtteid üle Hiiumaa.

Eesmärk on pakkuda lastele võimalust:

*
tutvuda erinevate elualade ja töökohtadega,

*
avardada silmaringi,

*
innustada neid unistama ja püüdlema oma eesmärkide poole,

*
soodustada suhtlemist ja koostööd päriselu keskkonnas.

Möödunud aastal tegid meie päeva eriliseks mitmed Hiiumaa ettevõtted, 
organisatsioonid ja loovisikud (lisatud pildil näete eelmise aasta 
partnereid ja tegevusi). Oleme väga tänulikud igale osalejale, sest just 
tänu teile said õpilased kogeda midagi uut ja inspireerivat.

Sel aastal loodame taas Teie abile – kas läbi ettevõtte külastuse, töötoa, 
praktilise tegevuse või põneva esitluse.
Meil on erinevas vanuses õpilasrühmad (1.–9. klass), kelle jaoks saame leida 
sobiva vormi ja kellaaja, et külastus oleks nii teile kui lastele nauditav.

Kui olete valmis meie noortele oma valdkonda tutvustama, palun andke teada 
hiljemalt 14. augustiks 2025, et saaksime ajakava kokku panna ja Hiiumaa 
Teatajasse reklaami saata.

Täname juba ette, kui leiate võimaluse meie noori inspireerida!

Soojade tervitustega

Häli-Herta Haavapuu

Kärdla Kooli huvijuht

📧 [email-masked] <mailto:[email-masked]>
📞 53736986